KONFIGURATION

Nedan kan du skapa ett ärende om du behöver hjälp med konfiguration av dina SRT-produkter. Innan du skapar ett ärende rekommenderar vi att du läser vår FAQ. Om ditt ärende gäller konfigurationsändringar i dina produkter är det möjligt för SRT att göra detta på distans. Om du föredrar detta alternativ så väljer du det i formuläret nedan. Om ditt ärende är brådskande kan du markera även det i formuläret. I så fall kommer ditt ärende att prioriteras framför andra icke brådskande ärenden. Observera att olika priser gäller beroende på de olika val du gör (se prislista under länken nedan).

För att skapa ett konfigurationsärende var god fyll i din kontaktinformation. Om du väljer att skicka in din enhet så observera att den angivna fakturaadressen används när enheten ska returneras efter slutfört ärende såvida inte en separat leveransadress anges. Om din angivna fakturaadress är till en boxadress måste du ange en alternativ leveransadress. Om du väljer att skicka in din enhet kommer du att få en adress dit du ska skicka din produkt efter att ditt ärende har registrerats.

Prislistan för teknisk support finner du här.